WSZYSTKO OD NOWA ♥

Witam ♥
Nazywam się Ewelina, mam 16 lat. Postanowiłam, że powrócę do blogowania i sprawię, że ten blog wróci to życia. Usunęłam wszystkie poprzednie posty i zaczynam wszystko od nowa. Mam nadzieję, że będę teraz dodawać posty w miarę systematycznie i ciekawie.
Bardzo lubię pozować do zdjęć, robić je także lubię, ale nie zbyt się na tym znam, więc zdjęcia będą amatorskie. Ten blog będzie raczej w tematyce lifestyle oraz będę się starać dodawać do każdego posta jakieś fotografie.
Co do wyglądu bloga - całkowicie się zmienił, nawet nazwa (kiedyś: folllow-your-dreams). Strasznie się namęczyłam z ogarnięciem design'u i myślę, że już jest w miarę przyzwoicie.
To chyba tyle z informacji ogólnych, zapraszam do dalszego czytania :)



12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i dużo sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie Powodzenia!
    Będę tutaj zagladac częsciej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia.Lubie gdy ktoś jest szczery i zaczynam obserwować profil 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Też zaczynam od nowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie powodzenia! Pamiętaj, że fajnie jeśli do blogosfery dodasz coś od siebie. :)
    Postaram się częściej tu wpadać <3

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie sie zapowiada ! *.*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The Blondie , Blogger