KONIEC 2017 ♥

Cześć wszystkim ! 
Rok 2017 już w niedzielę dobiega końca. Nie wiem jak to tak szybko zleciało, ale cieszę się, bo ten rok był dla mnie zbyt uciążliwy. Oczywiście nie będę Wam tu rozpisywać moich żali.
W skrócie, nowa szkoła - liceum. Jest to dość ciężki okres życia, popełniamy dużo błędów, ale zarazem przeżywamy piękne chwile, być może jedne z najlepszych w życiu:) Poznałam mnóstwo nowych osób, jedni lepsi, drudzy gorsi. Ale każdy coś wniósł do mojego życia i w jakiś sposób zmienił mnie, moje spostrzeganie świata.
Ja - zmieniłam się bardzo. Czuję, że trochę dorosłam, inaczej podchodzę do różnych spraw, nie przejmuję się takimi błahostkami jak dawniej.

Odnośnie błędów, każdy je popełnia, ale żadne z nich nie są bez wyjścia. W tym roku boleśnie się o tym przekonałam. Nie obyło się bez łez i słabego stanu psychicznego, ale dzięki temu mam teraz nauczkę i wiem już jak postępować w podobnych przypadkach! 
Żeby nie było tutaj aż tak smutno to może napiszę, że pomimo upadków i sytuacji, które nie poszły po mojej myśli, było też całe mnóstwo wspaniałych momentów. Dużo się bawiłam (aż nie sądziłam, że w liceum będę miała na o czas), sporo osiągnęłam, dostałam przeróżne propozycje odnośnie sesji zdjęciowych itp. A także zauroczyłam się, heh te nastoletnie miłości:)

Co do tej kwestii, miłości.. tu już można się rozpisywać i rozpisywać, ale nie o tym ten post, być może innym razem. Ale życzę każdemu takiej osoby, która wesprze w każdej złej chwili, która pomoże i nie zostawi nas nigdy samych, gdy reszta się odwróci. Tego najbardziej wam życzę, nie licząc tego, że chcę byście w przyszłym roku spełniali swoje marzenia i realizowali siebie. Oczywiście chcemy, żeby przyszły rok był lepszy niż poprzedni i trzymam mocno kciuki, aby tak było.

Ostatnio udało mi się wziąć udział w sesji, a więc wstawiam Wam tutaj kilka fotek!
Liczę na to, że moja aktywność zdecydowanie wzrośnie. 






Ściskam mocno i zachęcam do komentowania 

47 komentarzy:

  1. Liceum to faktycznie ciężki okres, jednak po latach całkiem dobrze się je wspomina.
    facetem-jestem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie napisane,masz prześliczne włoski.. Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście cieszę się, że już liceum skończyłam. Rok 2017 zgadzam się był nawet bardzo uciążliwy.
    Cudowne zdjęcia, bardzo ładnie pozujesz. Masz świetne wyczucie stylu. Spróbuj sobie założyć konto na Maxmodels może ci się spodoba ale trzeba też uważać na niektórych oraz na sesje najlepiej z koleżanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, konto na Maxmodels mam:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jej nie mogę się napatrzeć na Twoje OCZY!! PIĘKNE!!
    A co do zdjeć to bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jaka ty masz urodę dziewczyno i te oczy ! Szok po prostu ;) zdjęcia piękne , a co do miłości też w tym roku znalazłam taka osobę i jest to najlepsze co dotychczas spotkało mnie w życiu !

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo fajnie napisane, a poza tym świetne zdjęcia ;) Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę sukcesów w nowej szkole, nie taki diabeł straszny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne oczy! Życzę by ten rok był dużo lepszy, błędy nas mają uczyć toteż nie może ich czasem zabraknąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Tobie również życzę lepszego roku:)

      Usuń
  9. Nowy rok tak samo zleciał mi szybko jak i Tobie :) Miejmy nadzieję , że kolejny będzie równie dobry i pozytywny :D
    Śliczne zdjęcia :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok! <3
    Przepięknie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje oczy mnie urzekły - masz niesamowitą urodę!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!
      Również wszystkiego dobrego, pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Bo najważniejsze właśnie, aby z tych błędów wyciągać wartościowe wnioski na przyszłość :)

    Racja, taka wspierająca bezinteresownie osoba to skarb, o który trzeba dbać i pielęgnować :) powodzenia Wam życzę i szczęścia :)

    Przepiękna sesja <3
    Co do zestawu...luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo i nie przekombinowane przede wszystkim, a to najważniesze :) niektóre dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)


    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra kochana :):*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa!
      Życzę jeszcze lepszego przyszłego roku, buziaki:)

      Usuń
  13. Co do sesji,to wyglądasz nieziemsko pięknie,ale przede wszystkim chciałbym Ci życzyć SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, wypełnionego uśmiechem i miłością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Również życzę szczęśliwego nowego roku:)

      Usuń
  14. Dla mnie to był ciężki rok. mam nadzieję że przyszły będzie lepszy- w co szczerze wątpie, matura, koniec szkoły, eh. Nie wiem jak to będzie i martwię się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, liceum to bardzo ciężki, ale zarazem najlepszy okres życia :) Ja tak samo jak Ty w tym roku poszłam do nowej szkoły. Minęły dopiero 4 miesiące, a już tak dużo zdążyło się zmienić!
    Super sesja i śliczne zdjęcia. Masz przepiękne oczy! ^^

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie
    http://www.emiblog.pl/2017/12/stary-fordon-noca.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz śliczne oczy. Życzę Ci aby ten 2018 był lepszy niż 2017. Śliczne zdjęcia.
    always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci mocniutko! Również życzę lepszego roku:)

      Usuń
  18. Miałam tyle pracy,że rok mi zleciał mega szybko. Twoje oczy baaaardzo przyciągają uwagę !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki śliczny, naturalny makijaż, pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, masz prześliczne oczy! <3



    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The Blondie , Blogger